پارسیان آذین زند

کاغذ دیواری اتاق کودک | خواب | پذیرایی | کلاسیک و مدرن آذین زند

پارسیان آذین زند

کاغذ دیواری اتاق کودک | خواب | پذیرایی | کلاسیک و مدرن آذین زند

برای هر بخش از منزل چه نوع کاغذ دیواری مناسب است

از چه نوع کاغذ دیواری متناسب با فضای منزل استفاده نماییم


قبل از خرید ابتدا این سوال مطرح می شود که چه نوع کاغذ دیواری متناسب با فضای منزل شما خواهد بود؟ کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که از این میان می توان به قابل شست و شو، غیر قابل شست و شو و سه بعدی اشاره کرد. نوع قابل شست و شو دارای یک لایه به نام وینیل می باشد. قطعا این نوع کاغذ دیواری بسیار پرطرفدار می باشد و ما به شما توصیه می کنیم تا در صورتی کودک در منزل دارید، کاغذ دیواری اتاق کودک خود را حتما از نوع قابل شست و شو انتخاب کنید در این صورت دیگر نیاز نیست تا نگران خط خطی شدن و یا کثیف شدن دیوار توسط فرزند خود باشید. آن چه درباره انتخاب صحیح کاغذ دیواری متناسب با فضای منزل بود را برای شما توضیح دادیم تا قبل از خرید آگاهی نسبی درباره آن داشته باشید. چرا که کاغذ دیواری نقش به سزایی در جلوه بخشیدن به دکوراسیون خانه دارد که نمی توان به سادگی از آن گذشت.

 جهت مطالعه مقاله استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای هر قسمت منزل به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی پارسیان آذین زند http://www.azinzand.com مراجعه نمایید.

استفاده از کاغذ دیواری نان وون چه مزایایی دارد

تکنولوژی نان وون چیست

یکی از بهترین نمونه های کاغذ دیواری در بازار کاغذ دیواری نان وون می باشد که به دلیل مزایای مختلف در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های کاغذ دیواری نان وون می توان به قابلیت شستشو، عدم پارگی، سازگار بودن با محیط زیست و ماندگاری بالا اشاره کرد. برای تهیه انواع این کاغذ دیواری با قیمت استاندارد می توان از طریق سایت های معتبر اینترنتی اقدام کرد.
از جمله دغدغه های صاحبان آپارتمان ها دکوراسیون بخش های مختلف آن از جمله دیوار اتاق ها می باشد. در کنار استفاده از انواع رنگ ها برای نقاشی دیوار های داخلی آپارتمان بسیاری از افراد از انواع کاغذ دیواری بهره می برند. در حال حاضر در بازار انواع کاغذ دیواری شیک و زیبا عرضه شده که می توان از آن برای دکوراسیون آپارتمان ها بهره برد. از مناسب ترین این کاغذ دیواری قابل شستشو می توان به کاغذ دیواری نان وون اشاره نمود که با مواد عالی و تکنولوژی پیشرفته تهیه می گردد. در حال حاضر در کارخانه های صنعتی تولید کاغذ دیواری از روش های مختلفی برای تهیه انواع این محصولات بهره گرفته می شود که از آن میان می توان به تکنولوژی نان وون اشاره کرد. در این روش از الیاف پارچه و کاغذ در خط تولید استفاده شده که ترکیبی از فیبرهای طبیعی و مصنوعی را شامل می شود. از ویژگی های این ترکیب می توان به قابلیت شستشو و نیز قابلیت تنفس اشاره نمود. امروزه با کمک تکنولوژی نان وون بهترین نمونه کاغذ دیواری نان وون استاندارد و با کیفیت تولید شده و با نرخ مناسب به دست مصرف کننده می رسد. این کاغذ دیواری های شیک و زیبا به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند با استقبال خریداران روبرو شده و به صورت عمده و خرده مورد معامله قرار می گیرد. 

 

 جهت مطالعه مقاله هر آنچه که باید درباره کاغذ دیواری نان وون بدانید به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی پارسیان آذین زند http://www.azinzand.com مراجعه نمایید. 

انتخاب مدل های کاغذ دیواری برای محیط اداری

مزیت های کاغذ دیواری

بدون شک یکی از مهم ترین مزیت های کاغذ دیواری نسبت رنگ آمیزی، سرعت و سهولت اجرای آن است. نصب کاغذ دیواری در کمترین زمان ممکن انجام می شود و مانند رنگ، بو و آثار آن تا مدت طولانی باقی نمی ماند. از دیگر مزیت های آن قابلیت شست و شو است. البته باید دقت داشته باشید که جنس و کیفیت کاغذ دیواری هم اهمیت دارد. چنان که نوع خاصی از کاغذ دیواری ها مقاومت بهتری در برابر نفوذ آب دارند و باید پیش از خرید به این نکات توجه کرد. همچنین آلبوم کاغذ دیواری تنوع کم نظیری از طرح ها و رنگ ها را مقابل شما قرار می دهد و می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود دست به انتخاب بزنید.

 

 جهت مطالعه مقاله انواع مدل های کاغذ دیواری برای محیط های اداری به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی پارسیان آذین زند http://www.azinzand.com مراجعه نمایید.

انتخاب کاغذ دیواری با رنگ مناسب برای اتاق پذیرایی

خرید کاغذ دیواری با رنگ مناسب جهت اتاق پذیرایی

برای خرید رنگ مناسب کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی می توان از روش های مختلفی اقدام کرد. بهترین راه برای تهیه کاغذ دیواری با رنگ مناسب سر زدن به سایت های اینترنتی عرضه کننده این تجهیزات می باشد. با سر زدن به این سایت های اینترنتی می توان اطلاعات لازم را درباره انواع کاغذ دیواری به دست آورد و متناسب با نیاز خود بهترین رنگ کاغذ دیواری اتاق پذیرایی را تهیه کرد. از خدمات این سایت های اینترنتی امکان مشورت با کارشناسان و متخصصین پارسیان آذین زند جهت انتخاب بهترین طرح و رنگ کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون اتاق پذیرایی می باشد.


 جهت مطالعه مقاله انتخاب کاغذ دیواری با رنگ مناسب برای اتاق پذیرایی به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی پارسیان آذین زند http://www.azinzand.com مراجعه نمایید.

کاغذ دیواری قابل شستشو بهترین انتخاب برای اتاق کودکان

ویژگی های کاغذ دیواری قابل شستشو

قابلیت شستشوی این نوع کاغذ های دیواری به علت داشتن لایه نازک PVC از نوع وینیل می باشد که در مقابل آب و رطوبت مقاوم هستند. این لایه بسیار نازک می باشد. برای تمیز کردن این نوع کاغذ های دیواری توصیه می شود که از آب ولرم و صابون استفاده شود سپس با آب خالی شسته شوند. کاغذ دیواری قابل شستشو برای همه جا مناسب است به خصوص برای اتاق کودکان زیرا می توانید با خیال راحت نقاشی هایی که آن ها روی دیوار ها می کشند پاک کنید.

قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو

قیمت کاغذ های دیواری قابل شستشو تفاوت چندانی با کاغذ دیواری های معمولی ندارند فقط به میزان ناچیزی قیمتشان بیشتر می باشد. انواع کاغذ های دیواری ایرانی و چینی با قیمت بسیار مناسب وجود دارند که می توانید از آن ها بهره ببرید. امروزه با تولید انواع کاغذ های دیواری ها با رنگ ها، طرح ها و کیفیت های متنوع انتخاب برای شما عزیزان راحت تر شده است و می توانید مطابق به سلیقه و متناسب با محلی که دارید از انواع آن استفاده کنید.  

جهت مطالعه مقاله کاغذ دیواری قابل شستشو برای اتاق کودکان به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی پارسیان آذین زند http://www.azinzand.com مراجعه نمایید.