پارسیان آذین زند

کاغذ دیواری اتاق کودک | خواب | پذیرایی | کلاسیک و مدرن آذین زند

پارسیان آذین زند

کاغذ دیواری اتاق کودک | خواب | پذیرایی | کلاسیک و مدرن آذین زند

در مورد آلبوم و قیمت کاغذ دیواری ها

معمولا همه ما از یکنواختی طرح خانه هایمان خسته شده ایم و به دنبال یک راه بسیار خوب می گردیم که برای این منظور به شما کاغذ دیواری پیشنهاد می شود اما قبل از آن که بخواهید از کاغذ دیواری استفاده کنید برای شما سوالاتی مانند قیمت کاغذ دیواری ها بر چه اساس می باشد؟ کاغذ دیواری ها چگونه نصب می شوند؟ کیفیت کاغذ دیواری ها چگونه است؟ آیا کاغذ دیواری ها قابل شستشو هستند؟ کاغذ دیواری ها طرح های مختلفی دارند؟ پیش می آید.

کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی

در مورد آلبوم کاغذ دیواری ها

 در آلبوم کاغذ دیواری چه مواردی باید ذکر شود؟ در آلبوم کاغذ دیواری ها علاوه بر بودن تصاویری از طرح های کاغذ دیواری ها باید اسم، مشخصات و قیمت کاغذ دیواری ها هم نوشته شود که در زیر به چند طرح از کاغذ دیواری ها اشاره می کنیم.

1. کاغذ دیواری های کاغذی: یکی از رایج ترین نوع های کاغذ دیواری می باشد که بسیار نازک و غیر قابل شستشو می باشد و دوام کمتری نسبت نوع های دیگر نیز دارد. این نوع از کاغذ دیواری قیمتی پایین تر دارند.

2. کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل: این نوع کاغذ دیواری ها معمولا دارای مقاومت و دوام بسیار بالا می باشد که علاوه بر این ها قابلیت شستشو و ضد خشی را نیز دارا می باشند.قیمت این نوع از کاغذ دیواری کمی بیشتر از نوع اول است.

3. کاغذ دیواری نانو: این نوع کاغذ دیواری با تکنولوژی نانو ساخته می شود و دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد.

4. کاغذ دیواری بافت دار یا مخملی: معمولا درون این نوع از کاغذ دیواری ها نقش هایی از جنس مخمل پارچه ای و مخمل پلاستیکی به کار رفته است.

5. کاغذ دیواری سه بعدی: این کاغذ دیواری قابل شستشو است که به همین دلیل پرطرفدار ترین نوع کاغذ دیواری ها می باشد.

6. کاغذ دیواری با الیاف طبیعی: این نوع کاغذ دیواری ها بسیار نایاب می باشد و دارای قیمت های بسیار زیادی می باشد.

معمولا قیمت کاغذ دیواری ها بر اساس طرح، مدل و جنس ارائه می شود اما باز هم قیمت کاغذ دیواری ها در مراکز مختلف، متفاوت می باشد.

کاغذ دیواری برای پذیرایی

قیمت کاغذ دیواری ها

قیمت کاغذ دیواری ها همانند دیگر محصولات به عواملی همچون جنس، رنگ، طرح، سبک بستگی دارد که معمولا قیمت کاغذ دیواری ها با در نظر گرفتن این خصوصیات در صنف کاغذ دیواری فروش ها عرضه می شود. قیمت کاغذ دیواری ها با توجه به قابلیت ها و خصوصیات آن بسیار متفاوت می باشد به طوری که هر فردی با هر درآمدی قابلیت خرید کاغذ دیواری را دارد اما بعضی از مغازه ها و فروشنده ها در این مورد تخلف می کنند و قیمت کاغذ دیواری ها را بالاتر از قیمت ارائه شده می فروشند که این باعث می شود مشتریان کاغذ دیواری کمتر شود.

کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی

مزایا استفاده از کاغذ دیواری

1. کاغذ دیواری ها موجب زیبایی فضاها می شوند. یکی از مزیت های بسیار مهم در کاغذ دیواری ها، داشتن طرح ها، رنگ ها و بافت های متفاوتی می باشد و می توانید یک انتخاب بسیار عالی از بین انواع طرح ها و رنگ ها برای اتاق یا محل کار خود داشته باشید. کاغذ دیواری معمولا برای دیوار هایی پیشنهاد می شود که بسیار کثیف و دارای لکه و سوراخ می باشد چرا که کاغذ دیواری ها می توانند روی این ها رو بپوشاند و دیوار هایی تمیز را به شما تحویل دهد. کاغذ های دیواری علاوه بر داشتن طرح ها و رنگ های متفاوت و قابلیت پوشش، در برابر رطوبت، گرما و گرد و خاک بسیار مقاوم می باشد و از آن ها جلوگیری می کند.

2. قیمت کاغذ دیواری ها به صرفه تر می باشد. معمولا کاغذ دیواری ها دارای طرح های گوناگونی می باشد و قیمت کاغذ دیواری ها هم به همین نسبت تعیین می شود و به این صورت امکان خرید و نصب کاغذ دیواری برای همه افراد یک جامعه فراهم می شود. به طور کلی قیمت کاغذ دیواری و هزینه های اولیه و نصب آن کمی گران تر از رنگ کردن می باشد اما کاغذ دیواری ها دارای مقاومت و دوام بیشتری نسبت به رنگ می باشند و معمولا هر کاغذ دیواری اگر از آن درست استفاده شود حداقل 15 سال قابل استفاده می باشد.

3. سهولت در تمیز کردن کاغذ دیواری ها. همه کاغذ دیواری ها این قابلیت را دارند که با هر نوع ماده شوینده ای آن ها را بشوییم بدون آن که به آن ها آسیبی یا خسارتی وارد شود. کاغذ دیواری به دلیل بافت غنی تر، جذب نور بیشتر و طرح‌هایی که دارد می‌تواند فضا‌های کوچک را کوچک‌تر از آنچه هست نشان دهد، اما با یک انتخاب کاغذ دیواری مناسب می‌توانید این مشکل را حل کنید.

 

معایب استفاده از کاغذ دیواری

1. کاغذهای دیواری دارای بافت بسیار غنی و قابلیت جذب نور بسیار بالایی می باشد و این باعث می شود مکانی که از آن ها استفاده کرده اید بسیار گرم باشد.

2. معمولا همه طرح های موجود در بین کاغذهای دیواری باعث می شود فضای خانه یا محل کارتان بسیار کوچک به نظر برسد اما این عیب رفع شدنی است و شما می توانید با انتخاب یک طرح مناسب این عیب بسیار جزئی را رفع کنید.

3. قیمت کاغذ دیواری ها معمولا از دیگر روش ها گران تر می باشد اما می توان این گرانی قیمت کاغذ دیواری ها را به خاز داشتن دوام و کیفیت بهتر نسبت به دیگر روش ها دانست.

چند نکته در مورد کاغذ دیواری ها
هر گاه قصد خرید کاغذ دیواری را با هر قابلیتی و برای هر مکانی داشتید باید به چند نکته توجه کنید که در زیر به آن ها می پردازیم.
1. توجه داشته باشید که معمولا اکثر کاغذ دیواری ها باید دارای روکش وینیل باشند.
2. همه کاغذ دیواری ها باید قابلیت شستشو را داشته باشند و همچنین مقاوم در برابر خش و پارگی باشند.
3. کاغذ دیواری ها باید قابلیت ترمیم و مرمت بسیار آسان داشته باشد و بتوان به راحتی آن را تعویض کرد.
4. کاغذهای دیواری باید به دور از آلرژی و حساسیت باشد و گرد و غبار را به خود جذب نکند.
5. کاغذهای دیواری باید دارای مقاومت بالایی در برابر کشش باشد.
6. همچنین کاغذهای دیواری باید در برابر تابش نور خورشید دوام و مقاومت بالایی داشته باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.